Upišite se u bazu

OBRTNICI ZA ZDRAVLJE

Search
Close this search box.

Javni poziv za upis pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju”

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja poziva poduzetnike koji posjeduju odgovarajuća znanja, iskustvo i kapacitete na iskaz interesa za upis u Katalog pružatelja usluga.

U okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti predviđena je objava Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Vaučeri za digitalizaciju“ kojim će se poticati ulaganja MSP-ova usmjerena na provedbu digitalizacije i digitalne transformacije poslovanja kroz osposobljavanje i usluge za poboljšanje digitalnih vještina, prilagodbu poslovnih modela digitalnoj transformaciji, digitalni marketing, kiberotpornost i primjenu složenih digitalnih rješenja.

Prihvatljiv pružatelj usluga sukladno NKD 2007, za upis u Katalog:

  • J 62 Računalno programiranje, savjetovanje i djelatnost povezane s njima
  • J 63.1 Obrada podataka, usluge poslužitelja i djelatnosti povezane s njima, internetski portali
  • M 70.2 Savjetovanje u vezi s upravljanjem
  • M 73.2 Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja
  • P 85 Obrazovanje

Pružatelj usluga je pravna ili fizička osoba koja ima najmanje jednog zaposlenog na puno radno vrijeme (temeljem sati rada) na dan podnošenja zahtjeva za upis u Katalog i registrirana je najmanje dvanaest mjeseci prije podnošenja prijave za upis u Katalog (dokazuje se: uvidom u obrtni registar, uvidom u Obrazac GFI-POD, REGOS, ili jednakovrijednim dokumentom koji je izdalo nadležno tijelo u državi sjedišta prijavitelja).

Pružatelj usluga može biti upisan u Katalog pružatelja usluga vezano uz sljedeće vaučere:

  • Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
  • Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije
  • Vaučer za digitalni marketing
  • Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (cybersecurity)
  • Vaučer za složena digitalna rješenje

Pružatelji usluga prijave za upis u katalog dostavljaju putem adrese elektroničke pošte [email protected].

  • Potrebno je ispuniti Prijavni obrazac i u njemu naznačiti u kojem području vaučera želi biti upisan u Katalog (Za svako područje vaučera pod kojim želi biti upisan dužan je dostaviti zasebnu prijavu.), kao i dostaviti prateću dokumentaciju:
  • reference (Mora sadržavati najmanje: naziv i sjedište tvrtke koja potvrđuje referencu (klijent), naziv (ime i prezime) zakonskog zastupnika klijenta, naziv i adresu tvrtke ili stručnjaka na koju se referenca odnosi, opis i vrijednost pružene usluge te web poveznicu ako ista postoji, iskustvo/ocjenu klijenta o pruženoj usluzi, ime i prezime i kontakt podatke (telefon, e-mail) osobe koja potpisuje referencu (klijent), datum potvrđene reference, potpis klijenta, a može sadržavati i druge podatke koji dodatno opisuju sadržaj i kvalitetu rada u ovom području.)
  • izjavu
  • životopis stručnjaka
  • izvod iz odgovarajućeg registra
  • Obrazac GFI-POD, REGOS, ili važeći jednakovrijedni dokument kojeg je izdalo nadležno tijelo u državi sjedišta prijavitelja
  • Potvrdu Porezne uprave da je prijavitelj ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza  i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od 30 (trideset) dana prije datuma predaje prijave na javni poziv

Izvorni poziv dostupan putem: https://mingor.gov.hr/UserDocsImages/Uprava%20za%20EU/Javni%20pozivi/Javni%20poziv_Katalog.pdf

Povezane novosti

Najavljen novi javni poziv Fonda za sufinanciranje energetski učinkovitih vozila za pravne osobe i obrtnike
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost najavio je objavu javnog poziva za sufinanciranje kupnje novih vozila na alternativna goriva, koji će biti raspisan u trećem kvartalu 2025. godine. Za provedbu poziva osigurano je ukupno 21.205.640,00 eura, a sredstva dolaze iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Poziv će biti namijenjen fizičkim osobama – obrtnicima te pravnim osobama u […]
Obrtnici plaćaju zbrinjavanje ambalaže, ali nemaju gdje s njom – sustav ne funkcionira!
Već dva mjeseca traje ozbiljan problem s ambalažom na koju se pri nabavi uredno plaća naknada za zbrinjavanje, ali obrtnici – posebice ugostitelji – nemaju mogućnost povrata ni adekvatnog zbrinjavanja iskorištene ambalaže. Ambalaža se gomila, skladišni prostori ne postoje za toliko ambalaže, a sezona je u punom jeku. Mnogi ugostitelji nemaju gdje skladištiti praznu ambalažu, […]
Javni poziv “Naukovanje za obrtnička zanimanja” za školsku godinu 2022./2023. i 2023./2024.
U sklopu provedbe projekta „Poticanje strukovnog obrazovanja – učenje temeljeno na radu“ (SF.2.4.05.03.0001), koji se financira iz Europskog socijalnog fonda+, Ministarstvo gospodarstva, temeljem Programa „Poticanje obrazovanja za vezane obrte temeljene na sustavu naukovanja“ za razdoblje 2025. do 2029.objavljuje Javni poziv „Naukovanje za obrtnička zanimanja“ za školsku godinu 2022./2023. i 2023./2024. za provedbu Prihvatljivi prijavitelji su […]

Zajedno za kliniku koja spašava živote !

Humanitarna akcija OBRTNICI ZA ZDRAVLJE u organizaciji Obrtničke komore Primorsko-goranske županije pokrenuta je s ciljem pomoći i podrške KBC Rijeka za uređenje prostora Klinike za tumore, za liječenje onkoloških bolesnika.

 

Pozivamo sve da sukladno svojim mogućnostima doniraju financijska sredstva uplatom na račun za humanitarnu akciju.

 

IBAN: HR1824020061500156599, otvoren kod Erste & Steiermarkische bank d.d.

 

Moguće je sudjelovanje u humanitarnoj akciji i izravnim participiranjem obrtnika/poduzetnika kao izvođača u građevinskim radovima sukladno njihovim mogućnostima, a sve prema projektnoj dokumentaciji i potrebama KBC Rijeka.

 

Kod takvog interesa, pozivamo Vas da se javite Obrtničkoj komori Primorsko-goranske županije putem e-mail-a [email protected] ili tel. 051/325-599