Upišite se u bazu

Search
Close this search box.

Obnova certifikata za pristup eGrađevinskom dnevniku 3 godine od izdavanja – informacija

Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) informira korisnike kako kartice za eGrađevinski dnevnik, odnosno certifikati izdani na istima, imaju rok važenja od 3 godine od izdavanja kartice.

Drugim riječima, vlasnici kartica za pristup modulu eGrađevinskog dnevnika moraju 3 godine od izdavanja kartice obnoviti certifikat, a postupak produženja je identičan kao i podnošenje prvog zahtjeva za izdavanje kartice.

AKD-u je potrebno podnijeti ispunjen zahtjev na jedan od ispod navedenih načina, zajedno sa potvrdom o uplati (podaci su niže).

Ispunjeni zahtjev potrebno je dostaviti na jedan od tri načina, a to su:

  1. osobnim dolaskom osobe koja predaje zahtjev u AKD RA ured na adresi Savska 28/I. kat, Zagreb svaki radni dan od 8:00 do 16:00.
  2. putem e-pošte na adresu [email protected] i to samo ukoliko je potpisan kvalificiranim elektroničkim potpisom. Kvalificirani elektronički potpis, prema eIDAS uredbi EU 910/2014 i prema zakonu o provedbi te uredbe, izrađuje se korištenjem kvalificiranog potpisnog certifikata koji je izdan na kvalificiranom sredstvu za izradu elektroničkog potpisa (QSCD), poput osobne iskaznice s čipom na kojoj se nalazi potpisni certifikat, pri tome koristeći jedan od naprednih formata izrade elektroničkog potpisa. Dostavljamo i upute za PDF potpisivanje (1. Podešavanje naprednog formata elektroničkog potpisa, 2. Upute za potpisivanje dokumenta Adobe) ili ukoliko osoba ima certifikate od AKD-a može se potpisati putem našeg WEB servisa za potpis (https://websign.certilia.com/sign). Za pomoć oko potpisivanja možete se javiti na besplatni telefon 0800 0440.
  3. putem pošte/dostavne službe ukoliko je potpis podnositelja zahtjeva ovjeren kod javnog bilježnika. Uz tako potpisani zahtjev potrebno je priložiti i obostranu kopiju osobne iskaznice podnositelja zahtjeva.

Napomena: Ukoliko druga osoba osobno donosi zahtjev, vrijede pravila kao i za dostavu putem pošte, odnosno dostavne službe.

Podaci za uplatu su sljedeći:

HPB: HR24 23900011100369379

Model: HR 00

Poziv po broj: 4156 – OIB Platitelja

Iznos = 18,06 EUR

Obavijest o isteku certifikata vlasnici kartica dobit će mjesec dana prije isteka na svoju mail adresu od Certilie (AKD).

Na linkovima koji se nalaze na dnu ovog e-maila možete preuzeti zahtjev za produženje kartice (crvena polja su obvezna, pod naziv organizacije unosite Hrvatska obrtnička komora i Vaš OIB), upute za podešavanje naprednog formata elektroničkog potpisa, upute za digitalno potpisivanje PDF dokumenta putem Adobe Acrobat Reader programa te upute za digitalno potpisivanje PDF dokumenta putem Foxit Reader programa.

Datoteke za preuzimanje:
Podešavanje naprednog formata elektroničkog potpisa.pdf
Upute za potpisivanje dokumenta Adobe.pdf
Upute za potpisivanje dokumenta Foxit.pdf
Zahtjev za izdavanje certifikata.pdf

Izvor: Hrvatska obrtnička komora / Odjel za organizaciju rada cehova

foto: Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine RH

Povezane novosti