- 051 325 599
- [email protected]
- Vukovarska 21, 51 000 Rijeka
Obrtnička komora Primorsko-goranske županije u suradnji sa udruženjima obrtnika Obrtničke komore Primorsko-goranske županije provodi projekt promocije strukovnih zanimanja na području cijele Primorsko-goranske županije, u šk. godini 2024./2025., putem digitalnih sadržaja kreiranih od strane Ivana Tokića iz Rijeke.
Hrvatska obrtnička komora pa tako i sastavnice jedinstvenog komorskog sustava imaju javnu ovlast u području strukovnog obrazovanja za vezane obrte te u skladu s tim posebna važnost daje se učenju na radnom mjestu kroz redoviti sustav obrazovanja. Suradnja svih dionika u provedbi takvog modela obrazovanja ima veliku i dugoročnu važnost za učenike koji se školuju u tim programima, kao i za tržište rada na koje izlaze spremniji i kvalitetniji radnici – budući majstori. Komora godinama ustrajno radi na promociji strukovnih zanimanja kroz razne projekte. U 2024. godini započeli smo s promocijom strukovnih zanimanja, a u kojem projektu okupljamo 7 strukovnih škola iz JMO sustava obrazovanja u Primorsko-goranskoj županiji (Graditeljsku školu za industriju i obrt Rijeka, Obrtničku školu Opatija, Drvodjeljsku i strojarsku školu Rijeka, Strojarsku školu za industrijska i obrtnička zanimanja Rijeka, Srednju školu Delnice, Centar za pružanje usluga u zajednici Mali Lošinj, Srednju školu Vladimir Nazor Čabar), ali i druge strukovne škole u županiji – Ugostiteljsku školu u Opatiji, Školu za trgovinu i modni dizajn i Srednju školu Hrvatski kralj Zvonimir, Krk.
Radi se modernijem i uzrastu ciljane skupine (učenici 7. i 8. razreda osnovnih škola) prihvatljivom načinu promocije i približavanja strukovnih zanimanja putem digitalnih sadržaja. Promocija strukovnih zanimanja provodi se sa poznatim kreatorom sadržaja, tik tokerom i influencerom, Ivanom Tokićem iz Rijeke, koji će pripremiti digitalne sadržaje za tik tok, youtube, kako bi se tim medijima predstavila strukovna zanimanja, školske radionice, stručni učitelji-mentori, mentori u obrtničkim radionicama te sami učenici strukovnih škola kao ambasadori svojih zanimanja.
Cilj kampanje je ojačati svijest javnosti o važnosti strukovnih zanimanja, posebice onih deficitarnih i motivirati učenike prilikom donošenja odluke o upisu u srednju školu, prikazati specifičnosti, izazove i ljepote obrtničkih zanimanja i to kroz oči influencera čija autentična iskustva dopiru do izuzetno velikog broja ljudi.
Influencer Ivan Tokić susreo se sa raznovrsnim programom u školama, od tehnika bojanja kose, različitim vrstama masaža, obradom drva i štošta još zanimljivog iskusio je ušavši u svijet obrtništva.
Ova kampanja oslanja se na moderne marketinške strategije usmjerene na ciljnu skupinu koje su osmišljene kako bi bile u skladu s modernim dobom u kojem živimo. Autentična dijeljenja sadržaja influencera prikazuju strukovna zanimanja na način koji se tradicionalnim oglašivačkim mjerama teško može postići. Osobna preporuka i povjerenje koje influenceri uživaju među svojim pratiteljima ovu kampanju čini posebno učinkovitom.
No, kampanja nije namijenjena samo mladim generacijama, učenicima završnih razreda osnovnih škola koji razmišljaju o budućnosti i odabiru daljnjeg školovanja i zanimanja već i njihovim roditeljima kao ključnim dionicima prilikom odluke djeteta za odabir daljnjeg obrazovanja.