Upišite se u bazu

Search
Close this search box.

Studijsko putovanje BRATISLAVA 2015.

Udruženje obrtnika Rijeka u periodu od 02.-04. listopada 2015. godine organizira trodnevni izlet u Bratislavu uz posjet sajmu BIOSTYLE te bogat popratni sadržaj.

Cijena cjelokupnog aranžmana iznosi 880,00 kn, a uključuje dva noćenja s osnove polupansiona u Hotelu Saffron**** u neposrednoj blizini centra Bratislave, štrukle i piće dobrodošlice u Krapinskim toplicama, ručak u kleti Kozjak, turističkog vodiča tijekom putovanja, te licenciranog vodiča pri razgledavanju.

Udruženje obrtnika Rijeka će u cijelosti podmiriti trošak prijevoza, što uvelike umanjuje cijenu aranžmana po osobi.

Više na obrtnici-rijeka.hr

Povezane novosti

Interaktivna radionica: rad i zapošljavanje osoba s invaliditetom
U utorak, 10. rujna 2024. godine, od 17:00 do 19:30 sati, u Dvorana susreta Gradske knjižnica Rijeka, na adresi Viktora Cara Emina 1 u Rijeci, održava se interaktivna radionica Rad i zapošljavanje osoba s invaliditetom – Kako do društveno odgovornog poslovanja uključivanjem u rad i zapošljavanjem osoba s invaliditetom i/ili suradnjom s tvrtkom koja zapošljava […]
Međunarodni strojarski Forum u Beču od 9. do 11. listopada 2024. – uživo i online
Hrvatska obrtnička komora primila je informaciju i poziv od poslovnog udruženja „ADVANTAGE AUSTRIA„ – vanjskotrgovinske organizacije Austrijske gospodarske komore, koja  šesti put organizira „Međunarodni strojarski forum u Beču“ za uključivanjem u Forum predstavnika i članova Hrvatske obrtničke komore. Na Gospodarskom forumu će sudjelovati predstavnici iz gospodarstva, znanosti i politike kako bi raspravili i upoznali se […]
2. Moj Profil MEET UP
MojProfil Meet Up 21. rujna u Opatiju  dovodi 100 poduzetnika i freelancera, koji pružaju usluge s ciljem druženja i umrežavanja te sklapanja poznanstva i suradnji! Pozivamo vas na MojProfil Meet Up – događaj koji spaja umrežavanje, predstavljanje, upoznavanje i zabavu u prijateljskom i opuštenom okruženju! Jedinstven event MojProfil Meet Up, koji će se u organizaciji MM Agency i […]