U Splitu je 28. i 29. studenoga 2016. godine održan 29. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore.
Nakon izlaganja predsjednika cehova županijskih područnih komora i vodstva Ceha o aktivnostima u proteklih godinu dana i aktualnoj problematici struke te nakon izlaganja predstavnika resornih ministarstva i nadležnih institucija i rasprave, izdvojeni su glavni problemi ugostiteljskog i turističkog sektora i predložena moguća poboljšanja poslovanja. Na kraju, usvojeni su sljedeći zaključci:
1.Tražimo dosljednu provedbu Strategije razvoja turizma RH do 2020. godine, posebice u dijelu fiskalne politike, kojom je predviđeno smanjenje porezne stope, a ne povećanje kako je predviđeno poreznom reformom 2016.g. Strategijom je jasno definirano da se u sektoru ugostiteljstva, koji je generator novih investicija i zapošljavanja, predviđa smanjenje stope s tadašnjih 13%, na manju, kako bi se ciljevi iz Strategije mogli provesti. Više na hok.hr
Zaključci 29. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
- Objavljeno
- u kategoriji Važne informacije
Povezane novosti
U sklopu projekta “Turizam za mene”, koji se provodi od listopada 2023. godine, Obrtnička komora Primorsko-goranske županije udružila je snage s Društvom za istraživanje i potporu (DIP) kako bi unaprijedila pristup turizmu osobama s invaliditetom. U rujnu su organizirane dvije radionice stručnog osposobljavanja na temu održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja. Radionice su se fokusirale […]
Ministarstvo financija predstavilo je poreznu reformu koja uključuje izmjenu šest poreznih zakona. Između ostalog, promjene uključuju povećanje praga za ulazak u sustav PDV-a s 40.000 EUR na 50.000 tisuća EUR, povećanje osobnog odbitka, povećanje neoporezivih dodataka te smanjenje gornjih granica stopa poreza na dohodak, što predstavlja određen stupanj poreznog rasterećenja, a što je uvijek poticajno […]
Oprezno s poslovnim registrima i adresarima za objavu podataka! Nastavlja se praksa učestalog slanja poziva obrtnicima za upis podataka obrta u razne „registre“, no zapravo se radi o komercijalnim poslovnim adresarima. Upis nije obvezan već se radi o slanju neobvezujućih ponuda. Kao obrtnici, nemate obvezu prihvata ponude, niti pristanka na objavu podataka u raznim „registrima“. […]