Upišite se u bazu

Search
Close this search box.

AKADEMIJA PODUZETNIČKIH VJEŠTINA ZA ČLANOVE CEHA FRIZERA, KOZMETIČARA I PEDIKERA UDRUŽENJA OBRTNIKA RIJEKA

Udruženje obrtnika Rijeka, Ceh frizera, kozmetičara i pedikera, za svoje članove organizira nastavak specijaliziranog poslovnog seminara za frizere, kozmetičare i pedikere ”Akademija poduzetničkih vještina”.
Cilj edukacije je polaznike osposobiti za jednostavnije, lakše, modernije, ali i učinkovitije i profitabilnije poslovanje, a provest će ju predavači 4look Academy.

Edukacije je podijeljena u 4 stupnja i sastoji se od predavanja, radionica i vježbi, a po završetku sva 4 modula, polaznicima će biti dodijeljena diploma.

 

Prije ljeta odrađena su prva dva modula:

 

I. MODUL:

 

1. Osnova poslovanja i izrada poslovnog plana

 

2. Financije i osnove troškova

 

II. MODUL:

 

1. Psihologija prodaje

 

2. Pozicioniranje ponude vrijednosti

 

Treći modul održat će se 27. i 28. listopada kako slijedi:

 

III. MODUL

 

1. Komunikacijske vještine – 27. listopada (utorak) s početkom u 16,00 sati

 

Komunikacija se smatra jednim od važnih pitanja u svim radnim sredinama. Komuniciranje među ljudima često se smatra marginalnim, nečim trivijalnim u odnosu na važne organizacijske procese i ciljeve. Ipak, istraživanja pokazuju da je upravo to, komunikacija-licem-u lice, skrivena snaga u pozadini svakog stvarnog problema ili poteškoća te blokira daljnji razvoj organizacije, vlastite karijere, vlastitog privatnog života kako smo ga zamislili. Obzirom da smo rođeni kao komunikatori i društvena bića, kako je moguće da se to događa?

 

2. Osobni imidž – 28. listopada (srijeda) s početkom u 09,00 sati

 

Osobni imidž je slika koju odašiljemo svijetu, dojam koji ostavljamo na druge. Imidž je ujedno i poruka koju šaljemo ciljnoj javnosti. O našem imidžu u velikoj mjeri ovisi uspješnost naše prodaje, bez obzira što prodajemo: sebe, svoje znanje, tvrtku, proizvod/uslugu, intelektualni kapital… Jer, svi smo mi prodavači.

 

Edukacije su interaktivne pa je, zbog lakšeg i kvalitetnijeg rada, broj ograničen na 25 polaznika.

 

Kotizacija po modulu iznosi 100,00 kn, a prijave se zaprimaju najkasnije do 21. listopada.

 

 

 

Edukaciji mogu prisustvovati i oni koji nisu pohađali prva dva modula!

 

Prijave i informacije na:

 

[email protected]

 

372-114, 091 401 0800

kontakt osoba: Jana Sertić

Povezane novosti

Sastanak delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo i suradnika sa predstavnicima Obrtničke komore Primorsko-goranske županije
Danas,  28. studenog 2024.godine u Obrtničkoj komori Primorsko-goranske županije održan je prijam delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo na čelu sa veleposlanikom g. Martinom Berishajem, predstavnicom Ministarstva vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske, gđom. Erminom Lekaj Prljaskaj,  predsjednikom Vijeća Albanske manjine Primorsko-goranske županije, g. Gani Xharrahi te predsjednikom Zajednice Albanaca Primorsko-goranske županije, g. Gjergj Lekajem. Delegaciju su […]
Robert Marinčić – Nagrađeni ugostitelj i obrtnik Primorsko-Goranske Županije na 36. Kongresu ugostitelja i turističkih djelatnika
Više stotina ugostitelja iz cijele Hrvatske okupilo se na 36. Kongresu ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore u Opatiji, kako bi razmijenili iskustva i poslali apel za unapređenje zakonskih regulativa koje utječu na struku. Obrnička komora Primorsko-goranske županije ove je godine imala čast biti domaćin Kongresa, najstarijeg stručnog skupa ovog sektora u zemlji. Uz […]
Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a: Smanjite PDV na piće, maknite porez na potrošnju, uključite nas u upravljanje destinacijama
Iz Opatije upućeni zahtjevi 36. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a nadležnim tijelima Više stotina ugostitelja iz svih krajeva Hrvatske okupili su se na najdugovječnijem stručnom skupu Hrvatske obrtničke komore, 36. Kongresu ugostitelja i turističkih djelatnika, s kojeg su već tradicionalno uputili zahtjeve za unapređenje struke ministarstvima i tijelima lokalne i regionalne samouprave, osobito u […]