Prezentacija Javnog poziva za podnošenje prijava za dodjelu nepovratnih subvencija iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području grada Rijeke

U četvrtak 5. rujna 2019. godine, Grad Rijeka objaviti će Javni poziv za podnošenje prijava za dodjelu nepovratnih subvencija iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području grada Rijeke.

Prijave na Javni poziv zaprimati će se od 12. rujna 2019. godine u 8 sati do 12. listopada 2019. godine do 23 sata i 59 minuta, isključivo putem portala eUsluge Grada Rijeke u rubrici Poduzetništvo, odnosno Informacijskog servisa Grada Rijeke (on-line prijava/e-obrazac).

 

Predstavnici Odjela gradske uprave za poduzetništvo Grada Rijeke našim će članovima prezentirati mjere iz Javnog poziva u utorak, 10. rujna 2019. godine u 14.00 sati, u Edukacijskom centru Udruženja obrtnika Rijeka, Vukovarska 21.

 

Prijave za prezentaciju mjera Javnog poziva se zaprimaju do popunjenosti kapaciteta Edukacijskog centra na e-mail: cehovi@obrtnici-rijeka.hr.

Obavijest o objavi Javnog poziva za podnošenje prijava za dodjelu nepovratnih subvencija poduzetnicima u 2019. god_

Povezane novosti

26. Susret ribara HOK-a za mjesec dana u Šibeniku
Hrvatska obrtnička komora će za točno mjesec dana, u razdoblju od 26. do 28. listopada 2023., u šibenskom Solarisu okupiti hrvatske ribare, zakonodavce i predstavnike tijela nadležnih za sektor ribarstva u raspravama o aktualnostima u ovoj za Hrvatsku strateški važnoj grani. Riječ je o tradicionalnom okupljanju ribara i svih dionika u sektoru koje se održava […]
Konferencija o budućnosti kohezijske politike nakon 2027. godine
Danas, 12. rujna 2023. godine, u zagrebačkom hotelu International započela je dvodnevna Konferencija o budućnosti kohezijske politike nakon 2027. godine, kojoj prisustvuje i potpredsjednik Hrvatske obrtničke komore i predsjednik Obrtničke komore Primorsko-goranske županije dr.sc. Emil Priskić. Konferencija u organizaciji Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU-a okuplja predstavnike tijela sustava za upravljanje i kontrolu fondova Kohezijske […]