Upute obrtnicima čija je djelatnost obuhvaćena mjerom zabrane rada odluke Nacionalnog stožera civilne zaštite

Upute obrtnicima čija je djelatnost obuhvaćena mjerom zabrane rada odluke Nacionalnog stožera civilne zaštiteObrtnici čije su djelatnosti obuhvaćene mjerom zabrane rada odluke Nacionalnog stožera civilne zaštite te su nastavno tome 19. ožujka 2020. godine zatvorili svoje poslovnice moraju učiniti sljedeće:

 

  1. prijaviti privremeno zatvaranje sustava fiskalizacije na Poreznu upravu

Obveznici fiskalizacije u skladu sa Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom dužni su dostavljati podatke o svim poslovnim prostorima u kojima se obavlja djelatnost, pa tako i podatke o radnom vremenu i radnim danima te privremenom zatvaranju ​poslovnih prostora.

 

Podaci se dostavljaju elektroničkim putem korištenjem elektroničkog servisa Porezne uprave ePorezna ili podnošenjem obrasca putem redovne pošte nadležnoj ispostavi Porezne uprave RH.

Za sve one koji ne koriste sustav e-Građani ili ga nisu u mogućnosti koristiti, u privitku se nalazi službeni obrazac Porezne uprave RH koji je potrebno ispuniti.

 

U nastavku se nalaze upute Porezne uprave RH za ispunjavanje obrasca:

  • Ispunjavaju se podaci koji su označeni sa: “X”
  • U rubrici: “Status poslovnog prostora” – navesti: “privremeno zatvoren”.
  • U rubrici: “Napomena” – navesti: “vrijedi od 19.3.2020 sukladno mjerama ograničavanja prijenosa bolesti COVID-19 do opoziva”.

 

Kad prestanu okolnosti i uvjeti zbog kojih je prostor privremeno zatvoren, ponovno je potrebno ispuniti obrazac i poslati Poreznoj upravi RH samo će status poslovnog prostora biti “otvoren”.

  1. prijaviti privremenu obustavu poslovanja
    Upravnom odjelu za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj PGŽ (bivši Ured državne uprave/Služba za gospodarstvo) potrebno je prijaviti privremenu obustavu poslovanja putem obrasca Prijava za upis u obrtni registar (u privitku).

Rok je 30 dana od dana obustave.
Upravni odjel donosi rješenje, a privremena obustava može trajati do godinu dana, a za slučaj više sile i dulje.

S obzirom na novonastale okolnosti prouzrokovane pojavom koronavirusa (COVID-19) u Upravnom odjelu je zabranjen rad sa strankama te postoje tri mogućnosti kako dostaviti obrazac:

  • korištenjem usluge e-Obrt,
  • ispunjeni obrazac poslati putem elektronske pošte na gospodarstvo.rijeka@pgz.hr ili
  • ispunjeni obrazac poslati na adresu Upravnog odjela:

Primorsko – goranska županija

Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj

Riva 10, 51 000 Rijeka.

 

U nastavku se nalaze upute za ispunjavanje obrasca:

  • U rubrici: „Predmet prijave – Ad2) Promjena podataka (navesti promjenu)“ – navesti: „Privremena obustava poslovanja. Vrijedi od 19.3.2020. sukladno mjerama ograničavanja prijenosa bolesti COVID-19 do opoziva.“

 

Za prijavu (i kasnije prestanak privremene obustave poslovanja) potrebno je platiti propisane pristojbe u iznosu od 150,00 kuna.

Upute za plaćanje pristojbe nalaze se u privitku.

Kad prestanu okolnosti i uvjeti zbog kojih je prostor privremeno zatvoren, ponovno je potrebno ispuniti obrazac te roku od 7 dana od kada je obrtnik započeo sa poslovanjem poslati ga Upravnom odjelu za turizam, poduzetništvo i ruralni razvoj PGŽ.  U tom slučaju u istoj rubrici potrebno je navesti “prestanak obustave poslovanja “.

 

OBRAZAC 01. Prijava_za_upis_u_obrtni_registar- županija

Obrazac prijave podataka u sustavu fiskalizacije_Porezna uprava

Uputa-za-placanje pristojbi_Služba za gospodarstvo

Povezane novosti

Javni poziv za upis pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju”
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja poziva poduzetnike koji posjeduju odgovarajuća znanja, iskustvo i kapacitete na iskaz interesa za upis u Katalog pružatelja usluga. U okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti predviđena je objava Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Vaučeri za digitalizaciju“ kojim će se poticati ulaganja MSP-ova usmjerena na provedbu digitalizacije i digitalne transformacije poslovanja […]
Podsjetnik članovima na obveze iz Zakona o zaštiti potrošača
Kako bi obrtnici (trgovci) otkloniti eventualne neusklađenosti sa Zakonom o zaštiti potrošača (NN 19/2022 dalje: Zakon) podsjećamo na obveze koje proizlaze iz Zakona s posebnim naglaskom na pisanog prigovor potrošača. Prema Zakonu trgovac je dužan Trajni medij je svako sredstvo koje omogućava trgovcu da pohrani informacije koje su njemu namijenjene tako da budu dostupne za kasniju […]
NOVO! Usluga pravnog savjetovanja u Obrtničkoj komori Primorsko-goranske županije
Obrtnička komora Primorsko-goranske županije organizira uslugu pravnog savjetovanja s odvjetnikom za svoje članove – obrtnike. Ugovorena je mogućnost usmenog pravnog savjetovanja i to osobnim dolaskom u ured Komore, Vukovarska 21, Rijeka, svaki petak  u vremenu od 15:00 do 16:00 sati ili telefonom u navedenom terminu. Usluga pravnog savjetovanja počinje u petak 03. veljače 2023.godine. Potrebna […]